skaparlust

jag har varit lite torr på senaste. sådär frasig typ. ändring på det. på med bodybutter med mangosmak. förresten så köpte jag ny ramlösesmak senast jag och grandpa var på willys, med mangosmak. Det var weirt att dricka det man luktade. rekommenderar det inte.

idag fyller precioussandra år!

annars har jag inte pysslat med så mycket idag, skrivit om nationalismens uppkomst i sverige på 17-1800 talet i skolan med supergruppen, sen åkte jag hem till claudia. vi hämtade charmtrollet i rågsved och sen hängde vi i högdalish. åt magiskt god tonfiskpasta och kollade på prinsessan och grodan. snackade en massa skit om livet i allmänhet och sedan spanade vi in bortskämda ungar i ung och bortskämd, daaahh.

en fråga bara: varför är man med i ung och bortskämd om man redan har jobbat på grönans fastfoodavdelning?? hahahahhaa om man har den erfarenheten är man fanimej inte bortskämd. ung kanske, dum, möjligen aja.. shiitty shit, bara det blir bra tv liksom. me lööv.

nu ska jag vänta in nizar som kommer hem vid två snåret, älsklingen glömde sina nycklar hemma så jag får vackert vara vaken tills han kommer hem. im soo lovely. typ the best girlfriend ever made! moahahaha

nej, sluta flumma nu, tycker ni. ok da.

förresten ett MEGA stort grattis till JOSEFIN och ELIAS. me love you long time!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0