the week of hemtenta

idag börjar det. månday of doom. haha. har fortfarande inte fått mitt tentaresultat så jag känner mig naken, rädd och exposed! anyhoo. idag ska jag börja med hemtentan. frågorna är väldigt kluriga och jag har inte alla böcker än. men det får gå ändå. jag ska iaf börja leta upp fakta och sådära, det kommer  gå hur bra som helst. (vill betona denna mening - så ni kan typ "in your face" sen när jag skriver ett ångestfyllt inlägg fredagkväll. moahahhaa..)

ikväll är det också programkväll med jobbet. det betyder att jag ska se bra ut (inkl smink) och gå till bion och kolla på några förhandsvisningar. underbart. har inte lagt in bilderna än från glöggfesten eller helgensbravader i falun, men som sagt jag har ju hemtenta nu och absolut ingen tid med det! haha ska bara powerlevla lite nu sen så börjar jag med tentan. adios.

Kommentarer
Postat av: emilia

hahah montazami! I love. vi fick tillbaka en hemtenta förra veckan så nu kan jag vara lugn i gen. Hur går studierna och trivs du, när är dte klart? typiskt att vi ev missar varandra i jul. vilka datum är ni borta? Stora stora kramar!



ps. hoppas att det gick bra med sminket :)

2010-11-29 @ 14:06:34
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0