Lisa listar: tv-serier

oh yeah, dags igen. i brist på annat vettigt att delge er så kommer här istället en lista. jag vet att ni älskar dem! me too. nu ska jag lista mina favvoserier. jag har ju följt en del genom mina år allt från sunset beach och melrose place till hem till midgård. varje serie har sina minnen, nostalgibubbla. det som inspirerar mig till denna lista är fömodligen min handlösa förälskelse för glee. men ok, nu kör vi.

här kommer min topp fem med mina favoritserier:

1. Friends
2. Glee
3. Sex and the city
4. The O.C
5. That 70s show


bubblare: Heroes, True blood, Greys anatomy, How i met your mother, the vampire diaries osv. finns ju så sjukt många bra!


friends är legendary. det blir aldrig tråkigt eller gammalt, man kan se serien typ en miljon gånger och fortfarande inte tröttna. det är verkligen en helt underbar serie som värmer i mörka höstkvällar.


Kommentarer
Postat av: sofia

ofta friends är före glee??????????

2010-10-17 @ 18:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0