happy birthday mcl.

god morgon. jag verkligen flög ur sängen idag, för att det är farsans birthday kanske tror ni, men neeej då. inte bara det, jag fick ett godmorgon vi älskar dig sms från mitt jobb. tack tack tack! nu ska här firas 45 åring! (hehe skoja bara han fyller faktiskt 54. :) men siffror kan lätt hamna fel eller hur?

igår var jag efter jobbet på nattbio med moussi och gustav. det blev sucker punch och då kom jag på att det var vääääldigt längesedan jag recenserade lite film på härligt lisa manér. dessa har jag ju sett på senaste;
Tangled
The Kings speech
The adjustment bureau
I am number four
Burlesque
Black Swan
Sucker Punch

jag tror det var alla. typ. så jag ska väl recensera dem one by one as usual, kommer i nästa inlägg. så keep your wits about you. we all love film right. :) förresten hur ofta går ni på bio? vore intressant för mig att veta.. ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0