our first romantic getaway

är mitt uppe i kalashelgen. helgen som är så rolig så det är helt insane! hitills har den hållit vad den lovat. idag ska jag på bio med bror, vicki, unni, jesper och nisi. sen beger sig jag och älsklingen på var första romantis getaway. vi har ju snart varit tillsammans i tre år men pga olika saker så har vi inte kunnat unna oss detta tidigare. vi ska åka på kryssning, en tur till åland och tillbaka, det ska bli jätte mysigt, vi ska spaa och äta god mat, kanske shoppa fina parfymer i taxfreen. ser fram emot en stund med bara älsklingen. även fast vi ska befinna oss på böljande hav känns det ändå roligt och magiskt. konstiga känslor för att komma från mig, i know. men för en gång skull (kanske första och sista) så ser jag faktiskt fram emot en kryssning. det kommer bli som titanic fast utan att båten sjunker! (peppar,peppar). å då menar jag inte att jag kommer rymma från nizar som endast är tillsammans med mig pga mina pengar och mitt fina efternamn för att ragga upp någon whitetrashhammarbyfanatiker, utan det är ju självklart nisi som är jack. :) som räddat mig från min gråa vardag och gett mig nytt liv (smörigt men ååå så underbart).

vi hörs när jag kommer hem imånn.



Kommentarer
Postat av: sofia

Ha det bäst!! Pussar!

2011-04-03 @ 19:00:35
Postat av: Liv

Åh ni är så fina :)! Hoppas ni hade en kanonfin kryssning!! Det var ni verkligen värda :D! Ser fram emot bilder! Lisa, nu är det bara 2 månader kvar tills jag är på svensk mark igen :D! PUSS

2011-04-04 @ 04:10:19
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0