var jag kommer ifrån












med familjen svensson på roadtrip. förra månaden åkte vi upp till hemtrakterna för att fira mormor som fyllde år. här ovan har ni början. visst är det fint? strålande sol och gnistrande snö. fast jag klagar inte, nu har vi strålande sol och björkknoppar som trycker sig ut ur sina skal. de första bilderna är från pizza hut i västerås, sedan följer lite vägspex och sedan bilder från vårt hus i ludvika. ja nu är det ju inte vårt såklart det sålde vi 1998. :) haha men oj vilka nostalgiminnen man får av att vara där. någongång när jag åker upp ska jag fota en massa och ta er med down memorylane. awesome right?! :) förresten glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Frida

Gamla Nyponstigen är verkligen nostalgi. Men tänk vad dött det har blivit här de senaste åren! Har tex inte sett en enda påskkärring den här påsken! Det vår bättre på "vår tid" :)

2011-04-23 @ 17:20:39
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0