wanna be on top?



har precis kollat klart på senaste avsnittet av ANTM cycle 16. sjukt spännande men jag har ju min favorit! Alexandria! och nu ska de åka till marocco, hur nice? aja ska sluta tjata om top model nu. så vad händer idag? jo jag ska alldeles strax masa mig bort från das computer och fixa en ok vardagsoutfit och sedan bege mig mot KB i humlegården, jag och min kompanjon mark ska rensa arkiven om vänstern och demokratiska kampuchea, japp ni hörde rätt, ÄN en gång byter jag och mark ämne. happ. aja det kommer nog gå bra, drömde dock att jag fick vg på min senaste kurs och blev sjukt glad, så var dock inte fallet (har inte fått resultatet än) så jag antar att drömmen är claudias fel, assfacet som ger mig ångest och stress. ikväll ska jag jobba, går det någon bra nattbio? får kolla sen. ciao bellisimas!

Kommentarer
Postat av: sofia

mupp!

2011-04-15 @ 19:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0