when will my life begin

jag har gått och nynnat på denna låt (rubrikens titel) hela morgonen, till och med i duschen och jag sjunger ALDRIG i duschen. idag är en underbar dag, hell hela helgen är en underbar helg! just nu sitter jag och njuter i soffan framför datorn med goda köttbullemackor och fin fin tropisk smoothie, sen bär det av in mot kungsholmen och teaterdejt med ch. go palmira! efter det blir det säkert lite häng på en nice uteservering och sedan lite norwegian woods med sulf. ni ser och då är inte klockan 5 ens! oooh yes. när unni slutat jobba ikväll hoppas jag på water for elephants, fast egentligen hade jag nog velat läst boken först, lånade den på bibblan häromdagen. internet verkar krångla lite så jag kilar iväg en sväng. :) ha en fin dag alla fina fans. :)



Kommentarer
Postat av: sofia

låter verkligen som en toppendag!

2011-04-16 @ 16:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0