happy birthday to me

på lördag är det min födelsedag! och därför tänkte jag posta en liten önskelista så att alla mina fina fans vet vad de kan ge mig i present.. :)


1. Ett par söta röda ballerina, finns på h&m. 2. En minidator till skolan, en HP mini210 helst turkos blir bra. 3. En ljustblå/blå kånken från fjällräven. 4. Sagan om ringen trilogin på arabiska.



5. Lancomes fantastiska mascara extreme. 6. Mitt nya addiction, clean warm cotton. 7. Ett par röda gummistövlar från viking. 8. Säsong två av vampire diaries på dvd.


9. Lonely planets guide om Paris. 10. Fina konjaksfärgade skinnhandskar från H&M. 11. Reseguide om Marie Antoinettes Paris. 12. Mediterranee från savon de marseille.

en sån här vore också nice.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag hoppas verkligen du får vampire diaries 2 hehehe....

2011-08-23 @ 21:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0