kreativiteum




idag känner jag mig kreativ. jag vill sätta mig på något fik någonstans och dricka te och skriva nått kapitel i min bok. det är strålande sol ute, så jag får lite ångest då jag obviously helst vill sitta inne i ett mörkt rum och skriva. haha, men det är typiskt mig. just det idag är det första augusti och det betyder att ramadan drar igång. älsklingen är sjukt taggad och vi får väl se om han åker till tunisien om en vecka eller inte. neee, nu är jag super hungrig, har inte ätit frukost än så ska trycka i mig en macka eller två, dags att ringa mina kreativa inspiratörer, min precious systrar och se om de vill kreativera med mig. arrividertchi. förresten vill ni att jag skriver ihop ett inlägg om ramadan? tänkte ifall nån var intresserad..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0