yesterday with blisters

jag gick en massa igår, fastän jag hade sagt till unni och sulf att jag inte skulle det för att jag hade en aning tillstymmelser till blåsor på hälarna. men de promenerade på, genom gamla stan och fram över strandvägen. och det var ju soligt och det var ju vacker men mina fötter gjorde så ont. det kändes som att någon hade spettat dem och höll de över en grill. när vi hade slagit oss ner på ett fik vid djurgårdsbron så tog jag av mig strumpor och skor och förväntade mig nästan se små kolstumpar. men phu, det var inte så illa. de var bara fulla av blåsor, röda och svullna. å inte tog jag bussen hem sen, neej då skulle det minsann gå hem, genom gamla stan och över götgatan. när jag kom hem till söder var mina fötter ingen vacker syn. med lånade flipflops tog jag mig sen hem till älvsjö. vad jag ska göra idag? inte promenera en massa i nya skor iaf.


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha. men du överlevde i alla fall :) <3

2011-08-04 @ 12:05:51
Postat av: Frida

har du flyttat?

2011-08-06 @ 12:01:50
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0