ångest

jag har ångest för min c-uppsats. varje gång jag sätter mig ner för att skriva på den så bara ökar ångesten. det spelar liksom ingen roll om jag skriver 10 sidor eller bara en jag får ångest iallafall. oftast så är det för att jag känner att inget jag skriver är bra. att det kan göras bättre och då får jag panik för snart ska uppsatsen in. jag vet ju att den blir bra om jag skriver lite en dag och sen går tillbaka till den någon dag senare för att läsa om och skriva om. lite reflektioner kring texten är ju alltid bra. men nu känns det som att det inte spelar någon roll. jag dricker min redbull och hade ett snack med min handledare innan. han hade inte ens koll på att uppsatsen endast ska lämnas till handledaren imorgon. han trodde att det var den slutgiltiga versionen som skulle skickas in.. oh maaan.. skönt med koll liksom.

jag funderar på att ta en paus nu, gå ut och gå lite, rensa huvudet. kanske ringer en kompis å snackar lite skit åså.. :) behöver tänka på annat ett tag. eller kanske ett avsnitt av onetreehill. aaah!

om jag fortsätter skriva nu så blir det ju mindre att skriva sen. kom igen nu.. skicka mig hur många peppande kommentarer som helst nu. i need it soooo bad.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0