dag 10 - bloggfavoriter

jag följer en hel del bloggare. mest stockholmsbloggare åså men även en del annat smått och gott ute på landet.. ;) nu tänkte jag tipsa om lite guldkorn som ni kan kika in på om ni har lust.. vore roligt om ni tipsade om några bloggar som ni tycker om att läsa så att jag också kan få kika in och upptäcka något nytt. :) ok awesome då kör vi..

loveliv: livets blogg är full med vackra foton, och den uppdateras typ ofta, kanske inte så ofta som jag hade velat men bilderna väger upp. jag kan dock ibland sakna hennes gamla blogg, eftersom där så skrev hon mer, nu är det mer en fotoblogg. livan skriver väldigt bra och hennes hårinlägg och diverse issues var alltid så precious att läsa.

emilia: emilias blogg är vardagslyx. den är snygg och stilig i en elegant förpackning. här får man följa med emilia på hennes äventyr runt omkring sverige och jorden. en blogg full med fina bilder som gör mig så sugen på en espresso och en macaron på nått tjusigt italienskt torg. mycket läsvärd med fina små kommentarer.

hanapee: hanapees blogg började jag nog läsa 2008. den var superkul då och den är frotfarande superkul. nu bor ju bruden i stockholm också och pluggar på min skola så jag kan vara stalker om jag vill. hehe..
full med foton och hon är absolut störtskön och med en underbar humor och nice taste in music.

gaymasen: han är gay och dalmas. whats there not to looove.. liksom. snubben har kul humor och verkar så där awesome som typ jag. haha. bloggar mest om mat och kärleken till sina fiskar. verkar leva ett ganska så soft liv i skövde (?!?) med sin puss.

frutunisien: en tjej med en tunisisk snubbe som försöker få vardagen att gå ihop. låter det bekant? haha alltid roligt att läsa om hur det går för andra i nääästan samma sits som en själv. massa fina bilder från tunisien och det är rätt mysigt med en vardagsblogg som verkligen är vardag. perfekt då man råkat överdosera kenza eller blondinbellas bloggar.

historiabloggen: en blogg som är besatt av axel von fersen och marieantoinett. ett online musem med en otroligt bra författarinna. jag hade också velat ha en sån blogg. blir alltid inspirerad och sugen på att läsa om marieantoinette eller 1700-1800 tal i allmänhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0