dag 11 - mina syskon

jag har ju typ huuur många syskon som helst. och jag kom och tänka på det här med syskon idag då jag var en sväng förbi claudia (som har ett litet barn, sebas) och jag tänkte att shit pommes vad kul det är med att ha många syskon. iof har jag tyckt så länge och om och när jag skaffar barn så vill jag ha en mega familj. för jag är sällskapsjuk och tycker om med mycket folk som tycker om mig runt omkring mig. så är det så vad har jag för syskon da, jo:

vi har gustav: gustav är 22 år och är nu färdigutbildad officer. í smyg har jag velat att han ska misslyckas med sina examensprover å sånt eftersom jag inte vill att han ska jobba med att döda människor men det är en annan diskussion. gustav är underbart awesome. vi har praktiskt taget suttit ihop sen forever och även fast vi har haft våra upsanddowns så vet jag att han finns där iallafall. nu kommer gustav flytta till stockholm med sin tjej och då ska jag limma fast mig i honom igen. vi har så fina minnen tillsammans och du betyder huuur mycket som helst för mig. hoppas du vet det och att jag gör vad som helst. vad som helst. förutom att gå upp klockan 9 för att kolla på en lägenhet till dig upplands bro. en gång räcker. :)

unni: unnicus demonicus är som namnet antyder aningen ond. hon har en elak humor som vi kan dela (till en viss gräns) eftersom det unni gillar mest är då folk (på film) gör illa sig. unni är även supermysig och väldigt kreativ a av sig. hon målar och pysslar omvartannat och hon drar alltid med mig på mysiga upptåg.  unni har en pojkvän som heter ch och han är också schysst. unni är lika sällskapssjuk som mig och hon tycker att clas ohlson är bääästa affären och på sin fritid gillar hon att spela labby. unni är stört rolig och hon får mig alltid att känna mig omtyckt och behövd. vilket jag älskar. jag behöver dig också lillasyster, bara så du vet det. :) föralltid.

sulf: sulf är politikern i familjen även fast hon inte alltid är politisk korrekt. sofia är ett vampyrfan som alltid skrattar högt till serier som hon kollar på i vardagsrummet. hon har massa energi och gör konstiga läten med sin tunga när hon är glad (youtuba charlie the unicorn) och hon har sääämsta youtubesmaken ever. haha. sulf drar sig inte för att komma ut till mig i älvsjö och hänga och man kan alltid locka med lite quornfile och lite filmmys. sulf har alltid superkallt inne hos sig eftersom hon får andningssvårigheter om fönstret är stängt när hon vaknar på mornarna. sulf är så söt och awesome att man vill bära runt på henne i sin väska hela tiden. bara för att få höra hennes små creepyljud eller hennes asgarv framför tvn. kärlek.

august: typ enda syskonet utan smeknamn. august är underbart polariserad. han kan vara snubben som ääälskar att kötta på typ dota och andra konstiga spel typ wow eller starcraft men han kan också ha gossip girl marathons och joina team alice i twilight. august är helt enkelt awesome och han och jag har typ exakta facialexpressions och humor. han ser ut som mini-mclovin (det är bara muschen som fattas) och han är sjuukt awesome på mario på nintendo. nuförtiden har august börjat gymma för han ska bli biff. jag tycker om august så mycket att det gör ont. men då kan man bara krama honom å då får man alltid en typisk august klapp på axeln. förstår du hur mycket jag tycker om dig? :)

moussie: moussie är moussie helt enkelt. en aggro fjortonåring med närhetsissues.. hahaha.. han har oftast en spydig kommentar på lager men jag antar att det har med åldern att göra för innerst inne är han supergo och alldeles, alldeles underbar. moussie är en mindre kopia av mig. om han skulle göra sig av med sitt pergesslepalmhår och skaffa hästsvans så skulle ingen se skillnad på oss. moussie tycker om att spela dator och att spela innebandy. moussie får gärna bo hos mig föralltid och då skulle vi äta lammfärsbiffar och kolla på roliga/töntiga filmer hela tiden (moussie väljer). det är bland det bästa jag vet då ludvig kommer hem till mig och vi umgås hela kvällen bara han och jag. moussie är sån. moussie tycker om att vara med mig och jag tycker om att vara med moussie. :)




jag älskar er så otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Jag älskar dig med syrran! :)

2011-12-14 @ 08:34:44
Postat av: Anonym

Tänk att alla ni faktiskt kommer från mig och er pappa... helt fantastiskt, underbara är ni alla och jag älskar er så och tack Lisa för att du kan skriva så vackert!

2011-12-15 @ 18:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0