dag 12 - tio saker du inte vet om mig

hahahaha. jag dör vad skriver man då. jag är så otroligt öppen och tydlig i mitt liv att ni vet nog redan allt som går att veta. ok men jag gör ett försök, kan som sagt inte lova att alla tio punkterna kommer vara en överraskning för all men anyhoo.. here goes:

1. jag både älskar och hatar att sitta en hel dag i soffan och spela world of warcraft.
2. jag drack alkohol första gången då jag var 14 med emelie och vi gömde vinet (som jag gklömt varifrån jag fick det) i skogen mellan busshållsplatsen och mitt hus.
3. jag älskar de moments så jag tycker att jag är så jäkla sexig. då kan jag dansa framför speglen och göra awesome moves typ en hel kväll. till låtar som jag normalt sett inte gillar, typ sexy and i know it och enrique iglesias.
4. jag har haft sex pojkvänner totalt sett i hela mitt liv (och då räknar jag bort diverse pojkvänner man hade under låg/mellanstadiet, förutom micke då) dessa är micke, pontus, erik.s, sparven, andreas och nizar. alla dessa pojkvänner har träffat min familj. hahaha hoppas jag inte glömtnått. *sLaMp*
5. jag hatar bandspagetti och jag kan verkligen inte äta pannkakor. tycker det har konstig konsistens.
6. jag är hemligt kär i e-type.
7. jag kan lääätt prata bort 2000 kronor i månaden i telefon.
8. jag har aldrig och kommer aldrig prova någon typ av drog.
9. jag tycker om att vara wow-psykolog åt vilsna muhammedaner på world of warcraft. det är för att jag tycker om känslan av att vara behövd.
och så slutligen nummer 10. jag är otroligt paranoid och kan få jobbig panikångestattack, men det gäller bara nizar. psykbrytchampion. :(

så vad tycks. det var väl 10 bra grejer. finns säkert flera av er nuubs där bland mina faaans som visste allt det här redan. men men.. det visar ju bara på huur bra vän ni är med mig, riight? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0