dag 13 - en vanlig dag hemma hos mig

asså egentligen är väl alla dagar vanliga. jag menar ok, det är sällan någonting extraordinärt händer, typ som då jag åkte till paris. men i guess jag kan beskriva en vanlig dag med mig. hissa alla intresseflaggor nu kör vi.. :) hehe..

ok så här brukar det gå till:
klockan 9 eller 10 vaknar jag. beror på vad jag har för plans för dagen eller om jag sovit bra. nu när jag inte har schemalagd tid till skolan så är nästan varenda dag en sovmorgon, men ibland händer det ju att jag måste gå upp tidigare om jag har möte med handledaren t.ex. ja ni fattar.. ;)
klockan 10 eller 11 brukar jag äta frukost hemma. jag gillar frukost och just nu har jag fått dille på köttbullar med rödbetssallad till frukost. haha. kanske inte det nyttigaste ever men just nu är det gott. annars föredrar jag kalkon på mackan.
mellan klockan 12 och klockan 17 studerar jag. om jag inte är hemma dvs. är jag hemma studerar jag till ca klockan 19 med lite paus för lunch, fb och onetreehill. hehe.
klockan 19 kommer nizi hem, eller så är jag redan vid denna tid hemma hos mamiåpapi på söder. men om nizi kommer hem så brukar vi laga nått gott tillsammans och klockan 20-21 äter vi.
något vi har börjat med på senare tid är att spela mario tillsammans på kvällarna, då blir det dock ganska lätt att man glömmer tiden. men nu när nisi jobbar igen så är han tröttare på kvällen å tro det eller ej, vi går och lägger oss samtidigt! haha.
nuförtiden är det jag som inte kan somna klockan 23 utan är vaken till klockan 2 på natten.. dumt, men det går nog över.


så det var väl en hyfsat normal dag. idag ska jag plugga som en tok verkligen heeela dagen. inte så kul men måst gört.. :)
hoppas ni får en awesome dag. här i sthlm skiner solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0