dag 15 - mina drömmar

inom den närmaste framtiden så önskar jag att nizar får sitt PUT och att det löser sig med skola, jobb och körkort för honom. Vi har haft en tuff tid sen egentligen direkt då vi blev tillsammans och det vore så skönt om sånna saker som man normalt sett tar för givet skulle kunna lösa sig och vi skulle få en mer problemfri vardag. det vore verkligen guuuld.

jag drömmer om att i framtiden kunna arbeta som forskare i historia. skriva böcker och läsa papper som luktar gammalt i gråa arkiv. jag vill resa en väldans mycket med nizar och jag kan tänka mig att bygga en sommarstuga på kerkennah i Tunisien. Det ska vara ett vitt stenhus med blåa fönster och en pyntad tunisisk dörr. vi ska ha kaniner och ett träbord i trädgården under olivträden, man ska kunna gå ner till havet och kunna sitta och skriva vid ett bord med fönstrena öppna och linnegardinerna som fladdrar i vinden.

i mina drömmar bli ingen jag tycker om sjuk eller olycklig. min familj är alltid nära och jag och nizar gifter oss och får typ en miljon barn. hade jag inte varit så sjösjuk hade jag velat att vi skulle bott på en båt. mest för att det är nizars dröm.

annars så drömmer jag just just just nu om att bli kvitt min förkylning och att någon annan på typ 5 min skriver klart min c-uppsats och att den blir magiskt awesome!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Lisa, tro på dina drömmar och jag ser fram emot att sitta under olivträden och bläddra i ngn bok och få en vidpust som påkallar en uppmärksamhet i den annars heta luften. Ja, jag ser det framför mig!

2011-12-26 @ 08:16:37
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0