dag 6 - om det här vore min sista dag

jag skulle ha panik! självklart. inget det där med att måste enyoj it to the very end. jag är rädd för döden. ångesten skulle ta över mig och jag skulle förmodligen bara ångesta mig omkring utan att egentligen organisera ihop dagen till the most magical day ever made. anyhoo.. vi kan ju skippa hela ångestbiten och fokusera på vad jag hade velat göra om det teoretiskt sett inte alls var min sista dag och jag skulle göra den här dagen till the most awesome day ever! OK.

jag skulle inte ha spenderat den på kungliga bibliotekets mikrofilms arkiv. (jag är inne i en pluggkoma för att hinna bli klar med min c-uppsats) anyhoo.. )) jag skulle inte ha ångest över att den ska vara klar om en vecka, jag skulle faktiskt skita i den! moahahaha ReBeLlIsK. :) jag skulle spendera dagen med min familj och mon amour och mina underbara vänner. jag hade bara njutit av att vara omringad av vackra och fina människor. vilken underbar dag! om vi sen hade tillsammans gått och käkat på palmyra och sedan spelat lite spel hade inte spelat någon roll, bara jag får vara super sällskapssjuk en allra sista gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0