dag 8 - favoritsaker

ååå älskar detta materialistiska inlägg. favoritprylar asså... hmm.. jag skulle förmodligen gå under om min iphone dog. jag har blivit sååå addicted så det är helt sjukt. men asså favoritprylar besides datorn, telefon och tv (dvd!!) så blir det nog mina precious films.. jag ääälskar mina filmer. ja inte riktigt alla, men nästan. jag älskar att se på mina filmer, jag älskar att sortera dem i bokstavsordning, jag älskar att låna ut dem till folk som inte sett dem.. haha.. på tal om.. kan alla ni som lånat film till mig lämna tillbaka dem.. jag börjar få det tomt i hyllanb.. :P hehe

andra prylar jag gillar är mitt piano, min säng med alla miljoner kuddar i, min precious skinnväska från h&m., m och nizars nintendo wii.. :) mario! haha. sen gillar jag mina böcker..

haha shit pommes vilket tråkigt inlägg detta blev. sammanfattningsvis kan man helt klart säga att jag gillar prylar, jag gillar fina prylar. haha.. jag gillar dyra tvålar från savon de marseille och deo från biotherm, jag tycker om att använda min mascara från lancome men går oftast i mjukisbyxor  i haremsmodell. jag tycker om att sätta upp håret i en tofs// bulle och enda gången jag har utsläppt är om det är helt nyduschat. jag skulle aldrig klara mig utan mitt balsamspray.. :) från sunsilk! köp den! (( oooobbbsss jag önskar att de sponsrade mig om jag gjorde reklam)) jag älskar mina fotoalbum eftersom jag är en sååån nostalginörd och jag älskar min lilla trägroda från thailand.

nu springer jag iväg och lunchar med palmira på tacobar.. nom nom nom... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0