en dröm ger åt tanken vingar

shitpommes... nu har jag det lite stressigt med c-uppsatsen. ASSÅ fatta hur gött jag kommer må på onsdag nästa vecka. såå precious. men jag lär få göra lite ompysslingar åså, dumt att jag inte hunnit träffa min handledare mer som kunnat hjälpt mig med sånt, well well.. snart ska jag sticka och handla lite med grandpa. ska shoppa lite matlåda också till jobbet sen ikväll.. jobbar till 24 i fojo, men det blir nog nice. jobbade ju inte så mycket innan julhelgen och nu har jag ju bara pluggat. jag beställde hem lite spel till älsklingen (hehehe ok till mig också) som vi ska lira i helgen. superkul. :) kolla in på discshop eller ginza de har feeeta reor nu så här i mellandagarna, för honestly, vem pallar springa och shoppa som en tok bland massa galna människor nu? naah. inget för mig.
ska skriva vidare på noterna nu, om det är någon som är sugen på att få en slant och skriva klart alla mina noter så skulle jag bli sjukt glad.. :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0