mysfredag

nu har jag kommit hem från toysrus med farfar. är så hemskt väder ute att nu håller jag mig inne resten utav dagen. jag har nu köpt alla julklappar och ska nu slå in några stycken som ska med mami och papi till ludvika i helgen. jag har sån hysterisk julkänsla.. haha.. som ett litet barn, vill ha jul nu!! haha fast det beror nog mest på att jag vill vara klar med min c-uppsats åså.. nee da.. men om vecka ska den vara klar och jag har typ skrivit 15 sidor.. helt ok, så jag får jobba på under helgen och under nästa vecka.

jag ska alltså bara mysa idag, äta tacos, spela lite wow eller sims och kanske kolla lite på onetreehill.. :) mys mys mys. vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0