catch a cold and play wii



idag är det söndag. och jag ska inte göra det minsta. jag är fortfarande slemmig och förkyld så idag har jag bestämt mig för att det är sista dagen som jag får kurera mig på, blir jag inte frisk efter idag så får jag väl gå till läkaren eller nått för nu är jag trött på detta! man känner sig som en halv person. typ halvt glad, halvt hungrig, halvt trött osv, förutom förkyld och slemmig då, då är jag HELT för engångsskull.

igår skulle jag gått till fasching för att lyssna på OHMYGOD men det kunde jag inte heller pga slem osv. hoppas det gick bra för tjejerna iaf, det gjorde det säkert för ni är awesome! men jag var som sagt hemma och kurerade mig dvs, spelade pingis med nizar på wii och åt kyckling med champinjoner. men det var mysigt. ska snart påbörja den nya designen till bloggen. ser fram emot at. hoppas ni får en fin dag, talk to ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0