get to know me

Utseende
1. Vilken ögonfärg har du?: gråa
2. Hur lång är du?: 163 typ.
3.Vilken hårfärg har du? orginal: råttfärgat (mischa barton hårfärg) nu: rödbruntlila
4. Långt eller kort hår?: långt
5. Piercingar?: bara i öronen.. :P räknas det som piercing?
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: i love me eyes.
7. Hur lång skulle du vilja vara?: kanske 5 cm längre. hade vart awesome.
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: mörkbrunröd, typ som jag har nu fast utan lila.
9. Vill du ha kort eller långt hår?: långt som rapunzel.
10. Skulle du vilja ha piercing?: nej, men förmodligen fler tatuus.
11. Har du lätt för att bli brun?: verkligen inte, bara olika nyanser av rött.
Senaste du
11. Åt ?: vegetarisk tacos.
12. Drack?: hallonrabarber dryck.
13. Fick sms av?: SF
14. Du kysste?: Nisi <3
15. Senast sa du?: ja till att köpa en tshirt till unni på hm.
16. Kramade?: nisi
19. Du spydde?: typ år sen.
20. Du skrattade riktigt mycket?: förmodligen åt nisi imorse.

Kärlek
21. Är du singel? Nepp.

22. Förhållande med? nisi.
23. Vill du ha ett förhållande?: har ett redan.
24. Med vem då?: nizi. daaaah
25. När någon säger kärlek? ovillkorligt.
26. Har du varit/är riktigt kär?: yes.
27. Gillar du någon just nu? : yes.
28. Vem?: hemligt.. hahahhahahaa dåligt.
29. Vill du vara singel?: nej jag har ju min precious nisi.
30. Vill du gifta dig?: ja med nisi.
31. Vill du ha barn? typ 100 med nisi.
32. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: nizar.

Vänskap
32. Den som vet mest om dig? förmodligen min familj.
33. Den vän som du har känt längst? bortsett från mina syskon så är det väl emelie. <3
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän? flera bra kompisar, bästa!
35. Någon du saknar att umgås med? jaaa, herman, liv, lejla och emelie FLYTTA hit.!
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: ja ofta. :S
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: många.
38. Den du har mest minnen med? förmodligen em igen. ;)
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om?: neee..

Övrigt
42. sport?: nintendo wii
43. galen eller lugn?: galen förr, nu lugn.
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: jag sjunger awesome..
46. Har du hört att du borde bli modell?: hahahaha varje dag. BiB.
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: mjukisbralls.
50. Vad tänker du på just nu?: att jag ska se klart på vampire diaries och sen dra till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Boden

http://www.youtube.com/watch?v=Ly3Ew3wQ4PA&feature=related hahahahhhahaahaaaa, jag är precis lagom trött för att tycka att det här är det bästa jag nånsin sett.

2011-02-26 @ 02:07:37
Postat av: Guess who

http://www.youtube.com/watch?v=uE53mz6qdYk HAHA, så underbart läskigt. borde sova :(

2011-02-26 @ 02:08:33
Postat av: Anonym

hahaaaaaahaaaa http://www.youtube.com/watch?v=G7rnVWo7SGM&feature=related



omggg: http://www.youtube.com/watch?v=xvQbg0gVQVI&feature=related

2011-02-26 @ 02:17:41
Postat av: Liv

SAKNAR!!! Lovelis :) kommer och hälsar på dig i sommar!!!!

2011-02-26 @ 03:10:34
Postat av: Lejla

Jag SAKNAR dig också sötnos!! <3

my preciousa

2011-02-26 @ 15:29:34
Postat av: emilia

Lisa! Jag läser med ett leende på läpparna. Du har en härlig peronlighet! Kärlek!

2011-02-27 @ 10:42:52
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: sofia

hål i örat räknas inte som piercing, det måste vara en nål med i bilden för att det ska va det. duuuhhh... hihi. roligaste var: "senast du skrattade? förmodligen åt nisi imorse" haha. sötis lisi. puss!

2011-02-27 @ 18:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0