in the chaos of the snow

igår var det snökaos. trodde först att jag inte skulle kunna komma fram till jobbet. men det gjorde jag för på eftermiddagen sken solen. det var ljuvligt dock väldigt kallt. såg ut som en pingvin också eftersom jag bylsat på mig typ en miljon plagg också under min nya vårjacka. idag är det också strålande väder men det är så himla mycket snö, WHY GOD WHY????? spelar kanske ingen roll iaf eftersom jag jobbar idag också, 15-24 så kom förbi och säg hej vettja.. :) kommer nog vara ganska dött på bion idag, åsanisse drar inte så mycket.. :P chocker! ska bläddra i dns bilaga med lägenheter. drömma kan man ju alltid göra.

vad ska ni göra idag? (p.s jag saknar roliga ideer till bloggen, kom igen nu, help a dalmas. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0