love in the time of victoria

god morgon! har ni sovit gott? det har jag, alldeles ljuvligt som en prinsessa. idag är det måndag men eftersom jag är ledig så gör det ingenting. dock håller jag på med en uppgift som ska inlämnas innan klockan 15 sen är jag förkyld fortfarande så jag antar att dagen kunde varit bättre men men. anyhoo.. ska börja läsa på min bok love in the time of victoria idag också, har en bokpresentation om den nästa tisdag. kan vara bra att vara klar då... vad ska ni göra idag mina små fjärilar?


Kommentarer
Postat av: sofia

åh, det låter så himla intressant med love in the time of victoria!

jag har gått i skolan ända till fem :( men nu kanske jag och tovis ska ta en fika :) puss!!

2011-02-07 @ 18:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0