new york i love you

cha cha bloggen.. idag är det snöigt. vem fan bryr sig, inte jag iaf. hmmpf.

nej men nog med karikatyrer. jag har hängt hemma hos claudia idag. underbart givande och underhållande som vanligt. roligast var hennes träningsvärk. typ som raidas förra veckan och sjävklart kan jag inte låta bli att slänga saker på golvet bara för att se smärtan i hennes fejs då hon tvingas böja sig ner och plocka upp det. moahaha. jag är så otroligt ond ibland. som om ni inte redan visste det. så vad händer i kväll da? tjaa inte så mycket, pallar inte åka in till stan och möta upp nizi som varit på personalmöte utan väntar på att han ska komma hem och laga mat till mig. life is hard.

i övrigt så funderar jag på vad jag ska hitta på nu i dagsläget. det blir nog lite new york i love you å mysa ner sig i soffan. peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0