snöflingor

när jag klev upp imorse kunde jag se genom fönstret stora vita fluffiga flingor som sakta singlade ner mot marken. damn it! jag som har haft sånna vårkänslor. med två fin fina dagar med guldig sol så har jag verkligen än en gång lurats av vinterns satir. jag har inhandlat tuplaner och bytt gardiner i köket för att samstämma med min våriga sinnesstämmning. till vilken nytta??? nej det blir fram med vinterskorna igen och ett nytt försök idag på stan med att finna en vinterjacka. men en sak ska jag byta även fast det snöar och det är blogg designen, så kom med massa ideer och tips, hjälp mig. inspirera mig, skicka klipp från filmer, snygga bilder.. osv. ja ni fattar.. together we can make it!


Kommentarer
Postat av: Liv

Lisa! Bilder & tips kommer. ska fundera lite :) Hoppas allt är bra med dig preciosa, när kommer du hit?? Kyss

2011-02-05 @ 17:47:17
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0