2011



gott nytt år. nytt år, nya möjligheter. tyvärr känner jag mig inte så ny i allmänhet. jag är fortfarande megaslemmig och nu ska jag iväg till jobbet. gårdagen firades på södermalm. jag, gustav, alle, unni och sämäk kalasade på champagne och sjöng singstar tills rösten inte klarade mera. det vart snöoväder och kaos senare på kvällen så istället för att bege oss till slussen och kolla på fyverkerierna så mötte jag upp älsklingen och vi begav oss hemåt. vi kollade på skansen med farfar och sedan spelade vi mariocart resten av natten. skönt att ta det lugnt med tanke på min förkylning och att jag ska jobba idag. ses vi på sergel? p.s bilder med min fina nya kamera kommer sen. kyss.

Kommentarer
Postat av: Liv

GOTT NYTT ÅR LISA!! <3 Mysigt i verkar ha haft det! Ser fram emot the bilds. Vad är det för kamera du köpt? Tjejerna hälsar Massor!! VI SAKNAR DIG! Puss <3

2011-01-02 @ 17:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0