äntligen level 59

idag är ännu en dag i frihet. haha låter mer drastiskt än vad det är, anyhoo.. jag har ledigt idag. så jag ska besöka farfar på sjukhuset och sedan ska jag nog på bio med familjen. imorgon får farfar komma hem så jag har städat så det är riktigt fint här hemma. jag har fått hem min beställning från h&m. ska visa vilka kläder det är senare. har lirat wow nu hela morgonen, äntligen level 59! dödade min första alliance snubbe idag, stort moment. nej, bäst jag beger mig inåt stan nu. snart börjar skolan igen, på tisdag för att vara exakt. jag ska läsa lite innan det, men det kanske blir till helgen, nu ska jag bara njuta av min ledighet. vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0