it's too late to apologize

förlåt, förlåt, förlåt. det har varit hysterisk dålig uppdatering. men jag har varit helt utan motivation. det kändes helt enkelt inte roligt att blogga. så då blev det en liten paus. nu sitter jag och laddar upp bilder på fb från nyår och tiden efter det. roligt. har fixat en massa med kameran nu så förhoppningsvis löser sig min motivationskris så småningom. hehe. älsklingen kommer hem snart. vi ska laga laxpasta med vitlök och broccoli, yummie. ikväll ska vi se på i rymden finns inga känslor. har höga förväntningar så jag hoppas den är bra. återkommer.


Kommentarer
Postat av: Boden

Ah, vad jag har saknat din blogg! Tycker för övrigt det är dags för en EFIT-dag snart, hoppas du är sjukt taggad! :) pusssss

2011-02-01 @ 14:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0