sunday with sun




yes, solen skiner. fåglar kvittrar och snön smälter. jag drömmer om vår. men snart kommer vintern ge mig en smocka igen och jag kommer ramla ner i en iskall stor och kall snöhög. vintern gör så med dig, den är sneaky. den får dig att tro att snart är den slut bara för att återkomma med förnyad kraft och göra dig förkyld.

idag får farfar komma hem. han har fått en massa blommor från grannarna så han blir nog glad. nizar är ledig idag och gustav har sagt att han ska komma hit. nu ska jag äta lite frukost och sen får vi se vad denna dagen bjuder på. förresten, har ju varit en del tjat om mina nyårsbilder osv, de är på väg upp så håll hoppet uppe.
p.s bilden från här
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0