lojalitet

jag är glad att jag har så trogna läsare som hänger kvar trots att min uppdatering är under all kritik. å tyvärr kommer den inte bli bättre, inte den närmaste veckan iaf.. förresten är det fler än jag som upplever en liten ruta med nån kloe grej?? kan domänet blivit köpt eller vad beror det på? hmm.. det är ju iaf bara att trycka avbryt så försvinner det, men om någon vet varför det blivit så, snälla hör av er så jag ev kan fixa det.

vill också lägga in en liten tanke och en kram till alla i norge, det är ofattbart det som hänt och så otroligt tragiskt. jag har redan kollat så mina vänner i oslo är välbehållna, men mina tankar går till alla med anhöriga som förlorat en vän. kärlek till norge.

jag och nisi beger oss till västkusten imorgon, det ska bli 4 dagar med bad och krabbor och framförallt RÖKTA räkor... oslagbart. på torsdag drar vi med familjen till göteborg och där blir det en heldag med kärlek och liseberg sen stannar jag och nisi ev nån dag eller två i götet för att möta upp vänner. det kommer bli en toppen vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0