tittar in

uppdateringen är låg. sorry. jag har roadtrippat och tänkte slänga in bilderna kanske imånn, idag är jag upptagen. jag är förkyld, har varit det sen i måndags, tror det var för mycket ac i bilen, men det var ju så skönt, då... hmm.. orättvisa.. ska som sagt skriva mer om roadtrippen sen, den vart asnice, i det stora hela, och man ska ju inte hänga upp sig på detaljer.. anyhoo. så idag när jag ligger i min sköna säng och flåsar (för att jag är täppt så ringer raida, och jag får typ damp för att hon väcker mig så ssaaaaattaaans tidigt, kan hon inte genom någon form av telepati känna att min kropp är sliten och förkyld? tydligen inte, men jag kna inte somna om efter att ha klickat henne, så jag kollar vad klockan är 12.30!!!!!!!!!!! OMG! nog för att vara trött och sjuk men kom igen halv ett, HALV ETT!!!!! jag hoppade mer eller mindre ur sängen, och har nu spenderat de senaste 20 minutrarna med att klaga här om min förkylning, ska äta lite frukost och sedan blir det in till stan, apoteket typ. ikväll är det fotboll ska ni kolla?

krya på mig.. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0