cinderella



en saga om en prinsessa.
förresten, det blev inge shopping idag! jo förresten jag köpte ramlösa på burk för 10 kronor! fail på den, men däremot blev jag bjuden på lunch av min mor och far på ikea, underbara kyckling, pommes och bearnaisås. yumm.. sen blev det hem till unni i högdalen för montering av skrivbord och målning av bokhylla ivar. farsan och august kom och hämtade upp oss och sen åkte vi hem till söder, farsan och jag skulle egentligen på bio men vi var så hungriga och morsan lagade pepparbiff med weirdsås. men det var gott även fast det var mycket peppar. imorgon ska jag bara pyssla om nisi, hoppas han blir bättre snart.. vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0