en midsommarnatts dröm

hade ni en rolig midsommarafton igår? jag hade en toppen mysig kväll. älsklingen kom hem efter att ha uträttat några ärenden på stan vid 8 tiden och vi satte igång och grillade kycklingfileer. till det lagade jag lisas ultimata potatissallad. det var himmelskt gott. jag fick fina blommar av älsklingen, han sa att jag inte behövde springa runt och leta efter 7 olika blommor för att han menade på att om han gett mig blommer så var det självklart logiskt att jag skulle drömma om honom. :) han är så himla cute! vi myste sedan hela kvällen och kollade på pirates of the caribean dead mans chest och sen somnade jag som en stock. jag som är emot att fira på sånna här obligatoriska suparfirar högtider hade en riktigt mysig kväll. hoppas ni också hade en fantastik kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0