en räka på melanders på medis




för ett tag sedan var jag med mor, far och sulf och lunchade lite räkor på medis. melanders bakade potatis med skagenröra är något som jag rekommenderar till alla! den var helt fantastisk (farsans mat btw). älskar att mami och papi bor där de bor, det är bara att kila iväg till medis på fem minuter för att ta ett glas rose, promenera längs södermälarstrand med elvis eller gå ner på h&m på götgatan och spana in trend.

idag ska jag ut till vaxholm med mor och far, hoppas mina småsyskon hänger på också. får lite dåligt samvete av att lämna jack sparrow i källaren en varm dag som denna men han kan inte gå ut i solljus även fast han har svarta shades. stackarn. idag är en otroooligt varm dag. jag ska smörja in mig med solskyddsfaktor 50 och drömma om min preciousa aloe vera kräm. förresten, boden, läste ut boken igår. du kan få låna den av mig om du vill, nu blir det bok nr 2, bara 47 to go.

vad ska ni göra idag mina vackra fäns?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0