med remiss mot skärholmen

idag ska jag och nisi tillbaka till skärholmen för att läkaren vill undersöka nisis öga. jag hoppas att han säger att det har läkt bra och att nisi får vara utan eyepatch snart. jag är på spaning efter en awesome tvapparat annars, har hittat en superfin med bra recensioner för ca 4000 kr, nice.. :) men vi får se hur det blir, hoppas att nisi kan komma med till media markt idag efter läkarbesöket och inhandla någonting i tvväg. i helgen ska jag jobba, det ska bli roligt.. fast synd är ju att gustav är i stan och att vi inte kommer hinna ses, nåja, det blir fler helger, på söndag fyller august år.. då kanske jag hinner titta förbi på lite tårta... :)

vad ska ni göra i helgen?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0