mooonday

Måndagar är alltid spännande dagar tycker jag, ny start, ny feeling. och denna vecka känns det lite extra så. men nu ska jag knåpa ihop en liten lista till er, så ni håller er uppdaterade små fans.

Senaste
Låt du hörde:
when will my life begin - tangled
Film du såg: I rymden finns inga känslor
Mat du åt: frukostmackor
Kram: moussie som kramar mitt ben igår
Puss: godnattpuss från mon amour

Känslan: trött :S
Resa: kommer inte ens ihåg, förmodligen ludvika
Glädje: igår då august blev glad för sina födelsedagspresenter
Dröm: försöker komma ihåg men uppfattar bara bitar av den, hmm weird. kanske inte är sov dröm som menas utan dröm dröm, i sånna fall drömmer jag om lägenheten i älta
Person du träffade: farfar
Personen du pratade i telefon med: mon amour
Personen du fick sms av: boden sandra
Gången du åt 7-eleven korv: har nog aldrig gjort det, däremot har 7-eleven kickass brownies och coffeeshakes
Gången du var utomhus: igår i regnet på väg hem från söder
Gången hela din familj åt middag tillsammans: kommer inte ihåg, men det borde bli nu på onsdag iaf
Saken du köpte: tuggummi och redbull på pressbyrån, var nog två dagar sen -ish

Allmänt:
Ska bli skoj:
att ha sommarlov
Ska inte bli skoj att: åka och handla mat med grandp
Sparar till: kontantinsatsen till lägenheten i älta
Pålägg som gäller: idag blev det ost med fikonmarmelad
Önskar att jag var bättre på: självdisciplin
Dagens dryck: flädersaft
Vad saknar du: emelie och claudia
Tre band/artister: lady gaga, tokiohotel, the sounds
Vad har du gjort idag: vaknat, varit irriterad på mon amour och byggkillarna som snickar på huset astidigt på morgonen. ätit frukost, tittat på antm cycle 13, gjort frukost till mon amour
Brukar du svära mycket: nepp
Hur tidigt stiger du upp: ca 10
På helgerna: alla dagar är helg
Vad ska du göra ikväll: yoga, meditera och simma
Hur många timmar sover du per natt: 8ish
Vem är snyggast i världen: keira knightly och natalie portman
Vad är det för veckodag: moonday
Bästa saken som hände mig förra sommaren: att jag och nisi flyttade hem till grandp
Favoritplagg i garderoben just nu: min underbara fina blåa långklänning
Byter gärna garderob med: ingen speciell
Byxa eller kjol: lååångkjol
Senast utlästa bok: sagan om isfolket första delen, tog mig ca 2 dagar
Mitt rum kan beskrivas som: källare, romantiskt, lantligt
Mig själv med tre ord (just nu): irriterad, nytvättad, bitsk
Jag tränar: yoga ikväll
Jag ville bli när jag var liten: arkeolog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0