sagan om isfolket

längesedan jag uppdaterade min bokkategori. tro inte att jag slutat läsa, ooooh noo.. kanske inte riktigt lika mycket som innan men nu när det är sommar och man är klar med bkursen så blir det ju förhoppningsvis en massa tid över till att bara läsa. just nu läser jag sagan om isfolket serien. en perfekt sommar läsningsserie i 47 (?) delar. boken kretsar kring silje och tengel och sedan deras barn, och barnbarn och barnbarnsbarn. men så långt har jag inte kommit är bara på bok 2. men författarinnan skriver medryckande och första boken läste jag ut på mindre än två dagar. man kan inte släppa den. den är historisk, fanatsyig och med andra ord PRECIS vad jag tycker om att läsa. säger bara, read it!


bild snottad från sagan om isfolkets typ fanpage, klicka HÄR så kommer du dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0