singing in the clouds

det regnade igår men idag är det molnigt. så jag och syster och fisken ska ner mot stan för att gå på bio och kolla på tvapparater och datorer. im in tech mode. haha.

igår hade jag en mycket trevlig dag. dock vart det väldigt mycket bussturer. det hade man kunnat skippa. men vi var iaf i skärholmen, myrorna hade booksale så jag köpte en tre/fyra stycken, de kostade bara 5 kronor st. awesome! sen åkte vi till heron city och käkade, jag åt såklart den supergoda thaien, unni tog indiskt och fisken tog giros. yummie.. sen spanade vi runt på media markt och jag inhandlade lite films, det blev new york i love you (eftersom jag förmodligen ska till ny på höstlovet), jurassic part 1-3 och lite madmen och heroes. perfect. efter att vi kommit hem till grandp så kom morsan och moussie på besök, vi lagade lamm som vi tänkt grilla men eftersom det regnade så bidde det stekning istället, men det var gott iaf, med couscous och lite myntasås. framåt tio åkte gästerna hemåt och moussie, jag och nisi kollade på film, the bounty hunter och sen somnade vi. mysdag!

förresten sa jag att jag har klarat b-kursen?!? lovely, tagga inför c nu! här kommer förresten en söt video med katy perry, ÄLSKAR att hon har så många glee:isar med i videon.. p.s spana också efter the hanson brothers.. :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0