självförtroendepanik över yoga


ok jag kanske inte är den mest vältränade tänkte jag sådär innan yogan skulle börja, men jag är iaf smidig och vig, ok inte om man jämför med julskinkan frida men relativt smidig är jag iaf. jag var confident när instruktören frågade mig om jag hade gjort yoga förut, jajamensan! så vi körde igång, det gick åt heeeeeelllllll***. hahaha. nåja kanske inte så illa men tillräckligt illa för att mitt självförtroende ska ha fått sig en rejäl törn. moahaha. aja tänkte jag, efter några gånger så kommer jag ha blivit supersmidig och då kommer detta gå som en dans. instruktören avslutar passet med att säga att nu tar hon semester, vi ses i september! hahaha. aja, just my luck. ikväll blir det spinning, känner redan ångest, men prova måste man väl, eller?


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha! men det finns ju yoga på fler ställen! och lycka till på spinningen! världens bästa lisa :)

2011-06-21 @ 13:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0