sympatibakis

förlåt för kass uppdatering. jag har varit en emotionell rollercoaster hela veckan. idag blir det dock inte bättre med uppdateringen, jag är ioförsig ledig idag, men sympatibakis med nemo och sofie som skulle go crazy på stan igår, typiskt! jag visste att detta skulle ske, PLUS att jag endast har sovit 6 timmar inatt. iaf, ville bara titta in och säga hej, jag beger mig mot söder för att hälsa på familjen, kommer säkerligen bli lite wonderful world of warcraft. gustav är hemma så vi har massa awesomeness inplanerat, PLUS att det är smaka på sthlm. nice. ska fota en massa och försöka bli bättre på att lägga in bilderna innan de blir helt inaktuella.. :)

hoppas ni får en fin dag. p.s i love you

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Sv: Jag var inne på att söka till Danmark först, då det är lättare att komma in där, men nu när jag nästan har betygen för att komma in i Sverige (ska läsa upp fyra betyg i höst bara) känns det som det givet val att läsa i Sverige. :)

2011-06-06 @ 18:16:09
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0