the ugly truth

startar dagen med en underbar frukost och nu ska jag bege mig in mot söder för att ev klippa mitt hår och möta upp morsan och sulf för lite fika och litteratursnack. jag sov själv igår, nizar crashade hemma hos bassem. trevligt att nizi börjar bli bättre i ögat. :) han är en mycket gladare person nu, men vem hade inte varit de, de har ju tagit  bort stygnen från hans öga.. PAIN. jag spelade iaf lite wow igår och sen innan jag somnade kollade jag på the ugly truth med gerard butler! damn han den där colin är fine! F-I-N-E. haha.. nej nu ska jag kila iväg. ikväll kommer gustav hem, vi ska fira för han har tagit någon form av examen i militären.. hoppas ni också får en fin dag fäns.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sofia

"någon form av examen"- tjejen med koll!

kom hit nu!!

2011-06-22 @ 13:12:30
Postat av: Liv

Vill se bilder på håret lisi!! :D Kyss

2011-06-23 @ 08:56:57
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0