djupdyk in i transkriberingens djungel

efter en heldag med transkribering av nobels testamente är jag nu helt slut i huvudet. ja är till och med slut i kroppen, men det beror på att jag släpat på både böcker och dator hem till örby från odenplan och tro mig, nu när gröna linjen mot hagsätra är avstängd är det en f*kking utmaning att smidigt ta sig hem. jag kutade in till mataffären och köpte med mig lite ingredienser till florence duma dip så det kommer sitta fint i magen alldeles strax, köpte även lite filmer de hade 2 för 99 tokbra erbjudande när man får filmer som draktränaren, clash of the titans, dear john och shutter island.. :) underbart, made my day. nu ska jag laga lite keeek och sen ska jag mysa med älsklingen. hoppas ni får en fin tisdagskväll. kyss

Kommentarer
Postat av: boden

du är så duktig på det du gör lisa, allt kommer att ordna sig. mysigt med myskväll oooch vilka sjukt underbara filmer du fick tag i, vill också!

2011-03-30 @ 00:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0