good night from vogue




snart kommer nizi hem och snart ska vi sova. jag ser fram emot det. jag är så trött att jag inte ens orkar spela sims. i know! imorgon blir en rolig dag, jag ska ha lite quality time med ivan på hans nya stammis fikahak på söder och sen ska jag hem till familjen. ska ta med mig kameran imånn. så ni får se lite fabulous bilder på moi och ivan. förresten så har jag fått hem min beställning från h&m idag också, fast allt var inte toppen, måste faktiskt skicka tillbaka hälften.. hmm det är inte likt mig, kanske har blivit mer kräsen på senaste.. :) moahaha.

sov så gott nu fina fans. syns imorgon.
xoxo


Kommentarer
Postat av: Liv

Ser fram emot lite fabulous bilder på dig och ivan! :) LOVE! Vad köpte du på HM? Favvo-affären...ska dit imon :D!!!!

2011-03-05 @ 18:02:20
Postat av: Liv

LISA!! SNYGG HEADER! Den laddades inte upp förns jag skickat kommentaren! I like like like :) PUSS

2011-03-05 @ 18:03:31
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0