jeudi

hejsan mina fina fäääns. idag är det torsdag och solen skiner. jag var pigg och glad och började dagen med antm nya säsongen (16), underbart! så nu vet ni vad jag kommer göra kommande torsdagar. kanske är det några av er därute i cyberspace som är intresserade av vad  jag följer för någe tvserier och dylikt, här kommer en liten list:

Onsdagar: Glee
Torsdagar: ANTM
Fredagar: The vampire diaries

så nu vet ni det! moahaha.. ni skulle precis fråga, jag vet.

så idag har jag varit uppe i högdalen med mon amour, vi fixade bankkort och internetbank, sparkonto och allt annat nödvändigt man behöver. sen var jag till simhallen och simmade lite. farfar kom och plockade upp mig och sedan begav vi oss mot willys och veckans mathandling. inhandlade någon smoothie grej med mango, lägger upp betyg på det sen.

häromdagen var jag och shoppade på h&m. hittade så FINA saker det var helt insane. sulf och jag sprang runt som tokar och letade efter en söt fin vit spets väst. ska fota och lägga upp bilder på inköpen. förresten så har ni ju inte fått se min nya hårfärg än, min vinröda. kan tänka mig att Liv är sjukt sugen på att se det eftersom hon är så hårbesatt. love it.

nu ska jag städa, dricka ramlösa mango, tvätta och lyssna på britney och lady gaga. ha en fin kväll allesammans. (kanske om ni kommenterar bra så dunkar jag in en veckans babe sen. kyss


Kommentarer
Postat av: sofia

låter som en himla najs torsdag. västen var verkligen hur fin som helst, precis som din nya design på bloggen! supersoft!

2011-03-03 @ 19:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0