nu är jag äntligen redo att prata om det...

... mitt wow har gått sönder. mitt precious WORLD OF WARCRAFT funkar inte! har inte kunnat prata om det innan då sorgen legat för nära men nu är det snart en vecka sen det inträffade och jag känner mig så pass stark idagsläget att jag kan skriva av mig lite.

det började då jag skulle installera cataclysm för att nizar ville kunna flyga i azeroth. när vi kommer till att ladda ner senaste patchen får jag upp en liten inforutan som påpekar elakt att det är skriptfel, nedladdningen fryser och står stilla och hånler. så jag försökte öppna wow genom filens sökväg, det gick inte heller och jag får upp en ruta med fel #132, jag kontaktade wow förra veckan och fick ett 5 km långt svar med diverse saker man kan göra för att få det att funka, ingenting har hjälpt förutom att mitt wow ibland står på spanska :S vet inte vad mer jag kan göra. jag känner mig som efter en breakup, förtvivlad, förnekelse blandad med hopp och depression.

ni alla söta hackers därute, kan ni hjälpa mig fixa mitt wow???
100 spänn till den som lyckas!

- jag håller er uppdaterade vad som händer senare, may the eternal sun, shine upon thee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0