regionsfest 2011

jag har varit lat och inte orkat ladda in bilderna från personalfesten än. men här får ni ett smakprov iaf snottat från palmira och raida. festen var underbart kul bortsett från lekarna, för jag hatar sånt, aja ni vet ju det. det vart god musik framåt natten och alla fin fint utklädda människor blev svettiga. underbart. fler sånna kvällar tack. merci.
för er som inte klurat ut min outfit så är jag faktiskt rapunzels (elsas) morsa därav creepy eyebrows och magical golden flower. :)











jag och mitt barn. elsas hår var lätt snyggast den kvällen, så långt och fin, med massa fina blommor. flower glean and glow let your power shine, make the clock rewerse bring back what ones was mine, what ones was mine. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0