skrik och panik



jag är så sjukt stressad. hela tiden. har ångest för minsta lilla grej och typ panikar en vecka i förväg inför jobbiga inlämningar, mycket jobb osv. det här är så inte likt mig! förmodligen därför som bloggen fått lida lite och varit typ 7 prioritering nu på senaste. men jag ska ändra på det. igår och idag har jag försökt vara sjukt organiserad och strukturera upp mina dagar i todos. för jag har sinnessjukt mycket inlämningar till skolan. jag är inte stressad av att det är svårt eller intelligenskrävande utan det är mer för att det är så otroligt mycket, är orolig att jag faktiskt inte kommer hinna skriva ihop allting, och då verkligen inte i den kvaliten som jag helst vill. massa röriga tankar nu med allt på en och samma gång. ville egentligen bara titta in och säga hej, jag lever.

idag ska jag plugga metod med mark och sen kanske jag hinner hänga med unni en sväng. på söndag åker jag och nisi på kryssning till åland. ni vet hur mycket jag hatar båtar och jag blir sjösjuk på typ djurgårdsfärjan men det ska faktiskt bli skönt att komma iväg en sväng, har bokat en mysig hytt till mig och älsklingen och sen kanske vi spaar lite, behöver relaxera! haha. ta hand om er nu och glöm inte att plita ner en kommentar eller två, då blir jag glad!

Kommentarer
Postat av: sofia

I hear you bro, men det finns ingen anledning till panik. Allt löser sig ändå. Gör bara så gott du kan och hinner och kom ihåg att andas så går det vägen.

Du är ju så himla grym så det ordnar sig.

Soft med kryssning!

2011-03-29 @ 20:32:12
Postat av: boden

mmh, kryssing! dessutom föredömlig träning inför kommande äventyr i vash'jir, bra tänkt där lohvelay.

2011-03-30 @ 00:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0