busy busy busy

vilken fin dag vi har idag va? strålande sol och fullt med skrikande ungar i parken utanför mitt fönster. megabazooka fram. shit, räcker det inte med ångesten över att man sitter inne och pluggar en dag som denna, måste alla ungjävlar skrika utanför... jag vill inte stänga dörren till altanen, jag vill få in lite fin fin sommarluft, helst filtrerad utan ungskrik. anyway, ska tvätta lite nu också, det blåser inte så fasligt mycket idag så jag kan nog hänga tvätten ute. peeeerfeect. hittade förresten en awesome lägenhet innan idag, på hemnet.se, en trea för 600 000 typ. i ljuvliga och vackra söderköping! frågan är väl bara vad jag ska göra där? hmm. inget universitet så det var ju tråkigt, får väl hanka mig fram som bibliotikare  och fräsa lite som i avatar om någon frågar mig nått som inte har med historia att göra. love my life. (p.s em, min dator funkar nu alldeles utmärk, vi är awesome!)


Kommentarer
Postat av: sofia

haha,var sjutton ligger söderköping?

överrösta barnskriken med glee-låtar!

2011-05-18 @ 13:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0